Pendaftaran Weight Loss Challenge

Pencarian Biggest Loser BERMULA!
ANJURAN : KELAB NUTRI WELLNESS WORLD SAYA

Pemenang tempat pertama akan mendapat wang tunai: RM1000
Pemenang tempat kedua akan mendapat wang tunai : RM500
Pemenang tempat ketiga akan mendapat wang tunai :RM300

2 x Hadiah saguhati bernilai RM50

Sila dapatkan borang pendaftaran daripada saya.
Jika anda berminat ,sila hubungi saya di 017-6276638 untuk maklumat lanjut.Anda akan melihat ramai orang yang berjaya mengubah hidup mereka.. Subhanallah...

*tertakluk kepada Terma dan Syarat

How can we help you?

Name:
Email Address:
Phone Number
Occupation
Where Do You Live?
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years?
Extra information that can help me to guide you

This contact form was created by Freedback.

Saturday 30 June 2012

Alhamdulillah

Allhamdulillah
Dalam selsema2 ni pun dapat 1.. 1 ape??? huhu 1 lagi family HERBALIFE.. :) die beli start now pack.. Mari kita sama2 doakan agar die dapat kecapi berat ideal die dgn product herbalife ini.. :3 Dia seorang Nurse.. cantik..die mahu lagi cantik kesihatan die. Kalau anda mahu saya tolong anda lebih sihat dan langsing atau naik berat badan. ASK ME HOW! hehe ayat trademark.... but seriously..ask me how..
Atas page ni ada 1 page. Anda boleh isi.. it's okay.. privacy anda saya akan jaga.. Tidak akan didedahkan.. 

No comments:

Post a Comment