Pendaftaran Weight Loss Challenge

Pencarian Biggest Loser BERMULA!
ANJURAN : KELAB NUTRI WELLNESS WORLD SAYA

Pemenang tempat pertama akan mendapat wang tunai: RM1000
Pemenang tempat kedua akan mendapat wang tunai : RM500
Pemenang tempat ketiga akan mendapat wang tunai :RM300

2 x Hadiah saguhati bernilai RM50

Sila dapatkan borang pendaftaran daripada saya.
Jika anda berminat ,sila hubungi saya di 017-6276638 untuk maklumat lanjut.Anda akan melihat ramai orang yang berjaya mengubah hidup mereka.. Subhanallah...

*tertakluk kepada Terma dan Syarat

How can we help you?

Name:
Email Address:
Phone Number
Occupation
Where Do You Live?
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Have you register as a member of Herbalife in the past 2 years?
Extra information that can help me to guide you

This contact form was created by Freedback.

Sunday 22 July 2012

PROMOSI!

ASSALAMUALAIKUM
Slogan Bulan Puasa : Sihat Bertenaga Di bulan Puasa,Langsing Bergaya Di Hari Raya


Jika ANDA berminat untuk ikuti mana-mana program..Boleh Hubungi saya(about me section).Beritahu budget anda dan saya boleh uruskan.TQ 

P/S: also for non muslim. No exception.

No comments:

Post a Comment